Pomůžeme Vám najít nového kolegu

Žijeme v době, které se dnes na trhu práce říká "Nejsou lidi" a realita je ještě daleko komplikovanější. Jednoduše poptávka po zaměstnancích je obrovská a o úspěchu náboru rozhoduje každý detail! Zejména rychlost, znalost prostředí, projevení skutečného zájmu o uchazeče a originalita.  

Vyplněním níže uvedeného dotazníku nám umožníte pochopit požadavky na obsazované pracovní místo i nového kolegu. 

NÁBOROVÝ DOTAZNÍK

*povinná pole; předpokládaná délka vyplnění 20 minut.

Díky tomu dokážeme výběr nejen maximálně zacílit, ale i sestavit atraktivní inzerát. Ten Vás jednoznačně odliší v záplavě konkurenčních nabídek a u potenciálních uchazečů probudí zájem stát se součástí Vašeho týmu.

Dotazník je navržený tak, aby nám i Vám pomohl upřesnit si nároky na budoucího člena týmu a tím zkvalitnit nejen samotný výběr ale i následné zapracování. Vyplňte ho proto maximálně pečlivě. Do budoucna si tím ušetříte čas i náklady.


A ještě jedna podstatná věc. Nehledáme supermana, který zvládne úplně všechno.

Každý má své jedinečné schopnosti ale i chyby. Zkušení lidé rozumí dokonale postupu, ale nemají čerstvou perspektivu. Nezkušení lidé potřebují péči, ale mohou přinést originální nápady a nový vítr. Pečliví nebo analytičtí kolegové mají skvělý cit pro detail, ale bývají pomalejší a méně efektivní. Energičtí pracovníci mohou naopak pro samý zápal přehlédnout důležité věci. A takových příkladů existuje nekonečno.


Nebojte se odlišností. Úspěch spočívá v různorodosti a odlišnostech pracovních týmů

Kolega, který zapadne, je sice fajn kamarád, ale pracovník, který je jiný, nám rozšíří obzory. Rozdílné osobnosti mají totiž rozdílné zkušenosti a znalosti. Pokud se navzájem respektují, dokážou díky nim společně vyřešit prakticky jakýkoliv úkol a pokrýt potřeby zaměstnavatele lépe než skupina navzájem si podobných lidí. 

Pokud budete mít na paměti, co je Vaším společným cílem a co je pro Vaši firmu skutečně důležité, dokážete propojit i velmi rozdílné typy lidí. A to je to, co odlišuje průměrné firmy od těch skutečně úspěšných.


Poznejte, v čem konkrétně jsou Vaši lidé dobří a podle toho jim přidělujte náplň práce...

Děkujeme za Váš čas i zájem. Pokud budeme potřebovat k vyplněným údajům doplňující informace, budeme Vás dodatečně kontaktovat.